Detalhes do Produto

Hegarty on Advertising: Turning Intelligence Into Magic
John Hegarty, 224 páginas, publicado em 2011
Editora: THAMES AND HUDSON
ISBN: 9780500515563
Dimensões: 23,9 x 17,8 cm
Acabamento: Capa dura
Área: Comunicação
Sub-área: Publicidade e Propaganda

de R$ 107,08 por:

Preço Toplivros:R$ 5,00 - min. 6 unid.
Comprar

Sinopse

What makes a great idea? How does one best pitch to a prospective client? What effect will new technology have on advertising? Written by one of the world?s leading advertising creatives, Hegarty on Advertising contains over four decades of wisdom an d insight from the man behind hugely effective and influential campaigns for brands such as Levi Strauss, Audi, and Unilever. The book is both an advertising credo and a brilliantly entertaining memoir. The first part offers John Hegarty?s persona l insights and advice on the advertising business: Ideas, Brands, The Agency, Briefs, Pitching, Storytelling, and Technology. In the second part, Hegarty talks about his own career and experiences, from his early days working with Charles Saatchi to the founding of Bartle Bogle Hegarty (BBH) in 1982 and its rise to global renown with offices in London, New York, Singapore, Shanghai, Mumbai, and Sao Paulo. 50 color illustrations

Outras obras de Comunicação

Capa do livro Nas Ondas do Rádio, Rose Reis de Souza
 
Rose Reis de Souza
CIA DOS LIVROS
ISBN: 9788563163424
de R$ 19,99 por
Capa do livro Você Está Falando Sério?, Lee Siegel
 
Lee Siegel
PANDA BOOKS / ORIGINAL
ISBN: 9788578882235
de R$ 37,90 por
Capa do livro Meninos da Folha da Tarde, Os, Ana Cristina Mancussi
 
Ana Cristina Mancussi
PORTO DE IDEIAS
ISBN: 9785806100000
de R$ 30,00 por
Capa do livro Hegarty on Advertising: Turning Intelligence Into Magic, John Hegarty
 
John Hegarty
THAMES AND HUDSON
ISBN: 9780500515563
de R$ 107,08 por
Capa do livro PRO-LOGO - MARCAS COMO FATOR DEPROGRESSO, Michel Chevalier
 
Michel Chevalier
PANDA BOOKS / ORIGINAL
ISBN: 9788588948297
de R$ 59,00 por
Capa do livro Livro de Idéia, Jorge Schwartz
 
Jorge Schwartz
LAZULI EDITORA
ISBN: 9788589052542
de R$ 80,00 por

Aproveite também

Capa do livro Design de Interiores - Mediterrâneo, Varios Autores
 
Varios Autores
FOLHA DE SAO PAULO
ISBN: 9788581931258
de R$ 19,99 por
Capa do livro O Cozinheiro do Rei D. João VI, Hélio Loureiro
 
Hélio Loureiro
PLANETA DO BRASIL - GRUPO PLANETA
ISBN: 9788542203530
de R$ 36,90 por
Capa do livro Proposta Audaciosa - Harlequin Paixão 378, Lynne Graham
 
Lynne Graham
HARLEQUIN - HARPERCOLLINS
ISBN: 9788539811366
de R$ 19,99 por
Capa do livro Buso Renkin - Vol.8, Nobuhiro Watsuki
 
Nobuhiro Watsuki
JBC
ISBN: 9788577873739
de R$ 19,99 por
Capa do livro Direitos Humanos, Erival da Silva Oliveira
 
Erival da Silva Oliveira
REVISTA DOS TRIBUNAIS
ISBN: 9788520368794
de R$ 89,00 por
Capa do livro Bianca Toledo: Prova Viva de um Milagre, Bianca Toledo
 
Bianca Toledo
MUNDO CRISTAO
ISBN: 9788543300429
de R$ 22,00 por
Adicione nosso
WhatsApp
(41) 3023-3232
ou clique para mandar mensagem via web